Vragen en antwoorden

 

Vragen over medicijnen

Waarom zijn de prijzen in jullie apotheek zo laag?

We hoeven geen grote sommen geld uit te geven aan de huur van commerciële panden in drukbezochte zones of aan reclame en marketing. Wij werken rechtstreeks samen met fabrikanten en vermijden de extra kosten van tussenpersonen.

Hoe wordt de kwaliteit van medicijnen en de afwezigheid van vervalste medicijnen gegarandeerd?

We werken niet met tussenpersonen, maar alleen rechtstreeks met bekende bedrijven zoals: Pfizer, Eli Lilly, Bayer, Ajanta Pharma, Roche, Menarini. Alle medicijnen hebben strenge productiecontroles ondergaan en zijn door de overheid goedgekeurd voor de verkoop. We staan altijd klaar om alle nodige kwaliteits- en veiligheidscertificaten van de verkochte medicijnen te verstrekken.

Zijn de medicijnen van jullie apotheek legaal?

Ja. De werkzame stoffen in zowel de merkgeneesmiddelen als in de generieke geneesmiddelen zijn goedgekeurd door de US Food and Drug Administration.

Zijn de erectiemedicijnen die jullie verkopen verslavend?

Nee! Een verslaving wordt alleen veroorzaakt door medicijnen, die de werking van de hersenen of het centrale zenuwstelsel beïnvloeden.

Onze medicijnen voor de terugkeer van een erectie werken volledig samen met andere delen van het lichaam en als ze een gewoonte veroorzaken, dan is dat alleen psychologisch. Het komt uiterst zelden voor en gaat weer snel voorbij zodra de patiënt beseft dat hij genezen is en het nu prima zelfstandig kan redden.

Wat is een generiek medicijn?

De uitvinder van het bedrijf ontwikkelt een nieuw origineel medicijn, patenteert het, produceert het en verkoopt het vervolgens. Niemand heeft het recht om een soortgelijk medicijn te produceren. Wanneer de exclusieve rechten op een medicijn vervallen, gaan andere farmaceutische bedrijven met hetzelfde actieve ingrediënt medicijnen produceren, maar dan onder een andere naam. Dergelijke medicijnen zijn verenigd door een gemeenschappelijk concept - 'generieke geneesmiddelen'.

Waarom zijn generieke geneesmiddelen goedkoper dan merkgeneesmiddelen?

Fabrikanten van generieke medicijnen gebruiken een kant-en-klare formule en produceren hun producten in landen met goedkope arbeidskrachten, zoals bijvoorbeeld India. Het is niet nodig om geld uit te geven aan onderzoek en aan de ontwikkeling van een werkzame stof, omdat de oorspronkelijke bron het al voor hen deed. Daarom zijn in de prijs van een generiek geneesmiddel alleen de productiekosten inbegrepen.

Waarom wijkt de naam op het tablet af van de merknaam?

De naam die op de tablet staat, is een afgekorte naam van het werkzame stof en de dosering of bevat het logo en de naam van de fabrikant.

Kunnen jullie me helpen bij het uitzoeken van een medicijn?

Ja. Om het voor jou gemakkelijker te maken, hebben we consultants die klaar staan om al jouw vragen te beantwoorden. We bieden ook proefpakketjes aan waarmee je het therapeutische effect kunt evalueren en op basis daarvan het benodigde medicijn kunt kiezen.

Vragen over het bestellen

Kan ik medicijnen bestellen zonder volledige registratie op de website?

Alle bestellingen zijn alleen via jouw persoonlijke account beschikbaar. Zonder registratie op de site, met het verstrekken van relevante en waarheidsgetrouwe persoonlijke informatie, is een aankoop op de site niet mogelijk.

Hebben jullie een leeftijdsbeperking?

Wij verkopen geen producten aan personen onder de 18 jaar.

Heb ik een recept nodig om te kunnen kopen?

We staan klaar om het medicijn te verkopen, zonder dat je een doktersrecept hoeft te overleggen. We raden je echter wel ten zeerste aan om een voorafgaand medisch onderzoek te ondergaan. Maak op basis van de resultaten een afspraak met een arts om er zeker van te zijn dat je geen beperkingen voor het innemen van het geselecteerde geneesmiddel hebt.

Kan ik op basis van de vorige bestelling opnieuw bestellen?

Ja. Je kunt jouw bestelling herhalen. Let echter goed op en controleer alle noodzakelijke informatie, zoals het verzendadres, de betaalmethode, de dosering en de hoeveelheid van het medicijn.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt de bestelling op elk moment, vóórdat deze wordt verzonden, annuleren. Als de bestelling al is verzonden, neem dan contact op met onze ondersteuningsdienst. Alle retour- en annuleringsvoorwaarden zijn te vinden op de pagina Garantie en retouren.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of mijn geld terugkrijgen?

Alleen vóórdat de bestelling wordt verzonden. Geneesmiddelen, die in de juiste verpakking worden geleverd, kunnen niet worden geruild of geretourneerd.

Vragen over de betaling

Hoe kan ik mijn aankoop betalen?

Je kunt jouw bestelling op een gemakkelijke manier betalen: Visa en MasterCard of gebruikmaken van een bankoverschrijving. We slaan de betaalmethode van jouw voorkeur op in een beveiligd systeem voor toekomstige bestellingen.

Wat is het doel van de betaling bij een betaling via een bankoverschrijving?

Het doel van de betaling is neutraal. Niemand zal ooit raden wat jij hebt gekocht.

Wat is de procedure om geld van mijn creditcard af te halen?

Zodra jij jouw bestelling hebt afgerond, gaat de informatie daarover direct door naar ons verwerkingscentrum. Na de verwerking wordt het geld opgenomen. Dit kan enkele seconden tot een paar uur duren. Het hangt niet alleen af van de snelheid waarmee de bestelling wordt bevestigd, maar ook van de nuances van het werk van jouw bank.

Wat kunnen de redenen zijn voor het weigeren van een betaling?

Zorg ervoor dat je de juiste informatie over jouw bankgegevens en andere informatie over de betaling hebt verstrekt, dat je voldoende saldo op de kaart hebt en dat het type kaart ervoor zorgt dat jij de betaling, die vereist is voor een aankoop op onze website, kunt doen.

Vragen over bezorging

Hoe snel beginnen jullie na de betaling met het consolideren van de bestelling?

Direct na de ontvangst van de betaling, want alle medicijnen zijn al aanwezig. Het moment van consolidatie van de bestelling duurt niet langer dan een dag, behalve op feestdagen en in het weekend.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Het hangt af van de gekozen levering. Alle soorten, de snelheid en de kosten worden tijdens het afrekenen weergegeven. Meestal is de levertijd 4 tot 13 werkdagen.

Heeft jullie apotheek bezorging aan huis?

We hebben absoluut een anonieme snelle levering door het hele land. Zo kan bijvoorbeeld een bestelling naar kantoor, bij jou thuis of op het adres van jouw vrienden worden gebracht.

Wat moet ik doen als de verpakking is beschadigd of er ontbreekt iets?

Bij schending van de integriteit van de verpakking of de bestelling kun je rekenen op restitutie. Om dit te krijgen, moet je contact opnemen met onze technische ondersteuning.

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Neem dan direct contact met ons op. We zullen ons best doen om jouw bestelling op te sporen. Als het pakketje om een uitzonderlijke reden niet wordt gevonden, sturen wij op eigen kosten een soortgelijk product.

Vragen over de privacy

Hoe ziet het pakketje eruit?

Jouw bestelling wordt geleverd in een neutrale verpakking zonder vermelding van de apotheek of andere logo's. Dit wordt gedaan zodat niemand, behalve jij, op de hoogte is van de inhoud van het pakketje.

Garanderen jullie dat de bestelling vertrouwelijk blijft?

Alle regels voor de bescherming van gegevens staan vermeld op de pagina Privacybeleid. We garanderen dat informatie over jou niet bij derden terechtkomt, behalve als de wet ons dat toestaat. Alleen jij en de telefonist, die het verzoek verwerkt, kennen jouw bestelling. Tegelijkertijd ben je zelf natuurlijk ook verantwoordelijk voor de veiligheid van de toegang tot jouw persoonlijke account.

Hoe zorgen jullie precies voor de veiligheid van mijn persoonsgegevens?

Om jouw vertrouwelijke informatie veilig te houden, gebruiken we SSL- Encryption, een technologie die is ontworpen om de toegang tot websites betrouwbaarder en veiliger te maken. Met behulp van het versleutelingscertificaat kun jij het HTTP-verkeer, dat door de browser van de gebruiker naar onze webbron wordt verzonden, betrouwbaar beschermen.

Om aan te tonen dat de verzonden informatie veilig is versleuteld, geven de meeste browsers een klein pictogram in de vorm van een ‘slotje’ of een ‘sleuteltje’ naast het adres van onze site weer.

Alleen in de gevallen, zoals beschreven in de wetgeving, in de bepalingen van de Gebruikersovereenkomst of voor de correcte afschrijving van de middelen, die nodig zijn om de bestelling te betalen.